Όροι & Προϋποθέσεις Αγοράς

 

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται στα πωλούμενα αγαθά από την εταιρεία «ΦΑΡΜΑΠΡΟ Ε.Ε.-ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΤΖΗΜΟΥ & ΣΙΑ» (στο εξής “Φαρμαπρό”), με έδρα το Καλοχώρι Θεσσαλονίκης (3ο χλμ. Επαρχ.οδού Θεσσαλονίκης-Καλοχωρίου) και αριθμό ΓΕΜΗ 057251504000, τα οποία εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα Playbaby.gr (εφ’εξής “Playbaby”).

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις αποτελούν δεσμευτική συμφωνία ανάμεσα σε εσάς και τη Φαρμαπρό με πλήρη νομική ισχύ. Κάθε αγορά που κάνετε μέσω του Playbaby υπόκειται στους Όρους αυτούς.

 

1.Πώς μπορώ να βάλω παραγγελία;

 

Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος που βρίσκεται στη διεύθυνση https://playbaby.gr, προσθέτοντας τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας και κατόπιν μεταβαίνοντας στο ηλεκτρονικό ταμείο όπου συμπληρώνετε τα απαιτούμενα στοιχεία και τον τρόπο πληρωμής. Η παραγγελία σας καταχωρείται πατώντας το κουμπί “ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” κατά την έξοδό σας από το ταμείο.

 

2. Πώς μπορώ να γνωρίζω ότι η παραγγελία  μου έχει γίνει αποδεκτή;

 

α) Πατώντας το κουμπί “ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” κατά την έξοδό σας από το ταμείο, αφού διαβάσετε και αποδεχτείτε αυτούς τους Όρους, η Φαρμαπρό λαμβάνει το αίτημα αγοράς σας.

β) Η επιβεβαίωση του αιτήματος αγοράς σας, η οποία στέλνεται αυτόματα στο λογαριασμό email που έχετε δηλώσει με την υποβολή της παραγγελίας σας, πιστοποιεί απλά ότι η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από τη Φαρμαπρό

γ) Κατόπιν η Φαρμαπρό, αφού έχει ελέγξει το απόθεμα των προϊόντων της και έχει δεσμεύσει το χρηματικό αντίτιμο της παραγγελίας σας (εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής στην οποία το χρηματικό αντίτιμο δίνεται με την παράδοση των προϊόντων), θα σας στείλει ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα με την επιβεβαίωση της αποστολής. Η ευθύνη για την ενημέρωσή σας σχετικά με την πορεία της παραγγελίας σας βαραίνει αποκλειστικά και μόνο εσάς. Σε καμμία περίπτωση δε θα θεωρηθεί ότι η Φαρμαπρό έχει συμφωνήσει με την πρόταση αγοράς σας αν δε λάβετε γραπτώς από τη Φαρμαπρό την επιβεβαίωση της αποστολής της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δε λάβετε την επιβεβαίωση αποστολής εντός 2 εργασίμων ημερών από την υποβολή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα. 

δ) Τυχόν λανθασμένη καταχώρηση προϊόντων ή τρόπου πληρωμής /τόπου αποστολής εκ μέρους σας δεν βαρύνει τη Φαρμαπρό, αλλά εσάς.

ε) Η παραγγελία σας ολοκληρώνεται με την καταβολή του χρηματικού αντιτίμου και η αγοραπωλησία με την παράδοση των προϊόντων στη διεύθυνση ή τοποθεσία την οποία μας έχετε υποδείξει.

 

3. Διαθεσιμότητα προϊόντων

 

α) Εάν τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα η Φαρμαπρό θα σας ενημερώσει σχετικά με το αν αποδέχεται ή όχι την παραγγελία σας, καθώς και σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε περίπτωση έλλειψης αποθέματος το οποίο δε μπορεί να αναπληρωθεί άμεσα διατηρείτε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας.

β) Η Φαρμαπρό ελέγχει καθημερινά την ορθότητα των αναγραφόμενων τιμών των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος, σε κάθε περίπτωση όμως, επιφυλάσσεται ρητώς ως προς τυχόν λανθασμένη αναγραφή τιμής από παραδρομή οφειλόμενη σε ανθρώπινο ή τεχνικό παράγοντα. Η NUK θα σας ενημερώσει σχετικά με τυχόν λάθη σε αναγραφόμενες τιμές προϊόντων που παραγγείλατε και την ισχύουσα τιμή. Σε περίπτωση λάθους στην αναγραφόμενη τιμή η Φαρμαπρό διατηρεί το δικαίωμα να μη συμφωνήσει με την πρόταση αγοράς σας και, ως εκ τούτου, να μην προχωρήσει με την παραγγελία σας

γ) Όταν σε κάποιο προϊόν αναγράφεται η ένδειξη «διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας» θα ενημερώνεστε εντός 2 εργασίμων ημερών σχετικά με το χρόνο παράδοσης των προϊόντων σας.

δ) Σε κάθε περίπτωση, κάθε ακύρωση παραγγελίας πριν την ολοκλήρωσή της, είτε από την πλευρά του αγοραστή είτε από την πλευρά του πωλητή, συνεπάγεται την άμεση αποδέσμευση του αντιτίμου το οποίο είχε τυχόν δεσμευθεί.

 

4. Όροι Πληρωμής

 

α) Όλες οι τιμές στο https://playbaby.gr είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν το νόμιμο Φ.Π.Α.

β) Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιθυμεί: 

  • αντικαταβολή (μόνο εντός της Ελλάδας)
  • πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
  • κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  • μέσω PayPal

γ) Συναλλαγές πάνω από 500,00€ δεν επιτρέπεται να διενεργούνται με μετρητά, συνεπώς δεν είναι δυνατή η επιλογή σε αυτή την περίπτωση της αντικαταβολής.

δ) Γίνονται δεκτές πιστωτικές κάρτες MasterCard, Visa, Diners και American Express. Τα στοιχεία πληρωμής κρυπτογραφούνται κατά την επεξεργασία τους.  Όλες οι online πληρωμές μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή Paypal γίνονται στο ασφαλές προστατευόμενο (secure) περιβάλλον της συνεργαζόμενης Τράπεζας ή την online πλατφόρμα πληρωμών Paypal. Τα δεδομένα που ο καταναλωτής καταχωρίζει κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την NUK, αλλά από τον εκάστοτε πάροχο ή/και διακομιστή πληρωμής.

ε) Εφόσον επιλεγεί πληρωμή με τραπεζική κατάθεση σε μία εκ των συνεργαζομένων με την Φαρμαπρό τράπεζες, η πληρωμή επιβεβαιώνεται με την εμφάνιση του τραπεζικού εμβάσματος στον αντίστοιχο τραπεζικό λογαριασμό της Φαρμαπρό. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες). Αν δεν πραγματοποιηθεί η κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα. Τυχόν χρεώσεις κατά την πραγματοποίηση τραπεζικών εμβασμάτων, που επιβάλλουν οι τράπεζες επιβαρύνουν τον πελάτη. 

ζ) Οδηγίες για την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:

 

Βήμα 1. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας διαλέγετε ως τρόπο πληρωμής «Άμεση Τραπεζική Μεταφορά».

Βήμα 2. Καταθέτετε το χρηματικό ποσό σε έναν από τους κάτωθι λογαριασμούς της εταιρείας, βάζοντας ως αιτιολογία τον αριθμό παραγγελίας (ID) και το όνομα σας: 

 

Τράπεζα Πειραιώς

ΙΒΑΝ: GR7301722380005238003334532

Δικαιούχος: Φάρμαπρο ΕΕ Χρυσ. Τζήμου & Σια

 

Eurobank

IBAN: GR2502600300000960201407459

Δικαιούχος: Φάρμαπρο ΕΕ Χρυσ. Τζήμου & Σια

 

 Όταν η κατάθεση γίνεται από οποιαδήποτε άλλη τράπεζα Ελληνική ή ξένη τα τυχόν έξοδα της συναλλαγής επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη και σε καμία περίπτωση τη Φαρμαπρό. 

Για να αποφύγετε τυχόν επιπλέον χρεώσεις, παρακαλούμε καταθέστε το χρηματικό ποσό απευθείας στις συνεργαζόμενες τράπεζες (Τράπεζα Πειραιώς & Eurobank)   .      


η) Σε περίπτωση, που απαιτείται επιστροφή χρημάτων, αυτή θα διενεργείται από τη Φαρμαπρό με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο καταναλωτής την καταβολή του τιμήματος, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά με τον καταναλωτή, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

 

5. Όροι Αποστολής

 

α) H Φαρμαπρό θα αποστείλει την παραγγελία σας στον προορισμό που έχετε ορίσει σε εύλογο χρονικό διάστημα (βλ. κατωτέρω). Σε περίπτωση δυσπρόσιτων ή απομακρυσμένων περιοχών, ενδέχεται η αποστολή και παράδοση των προϊόντων σας να απαιτεί περισσότερο χρόνο. Το κόστος της παράδοσης αναγράφεται στη φόρμα της παραγγελίας σας, πριν την υποβάλλετε.

β) Για την πλήρη ενημέρωση του πελάτη, το τελικό κόστος μεταφοράς υπολογίζεται στο καλάθι.

 

Ενδεικτικός πίνακας εξόδων παράδοσης και επιστροφής  προϊόντος

 

ΕΛΛΑΔΑ Κόστος
Παραγγελία άνω των 20,00€ Δωρεάν
Παραγγελία κάτω των 20,00€ 1,50 €*
Αντικαταβολή 1,50 €*
Έξοδα επιστροφής Δωρεάν

 

ΚΥΠΡΟΣ Κόστος
Εννιαίο κόστος (flat fee) 12 €*

 

*Οι τιμές που αναγράφονται στην παρούσα παράγραφο, περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.

 

γ) Η επεξεργασία των παραγγελιών που λαμβάνουμε πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00  έως τις 16:00. Η επεξεργασία των παραγγελιών, που υποβάλλονται Σάββατο, Κυριακή ή σε αργίες πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη μέρα. Ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να επηρεαστεί και από τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει π.χ. ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες).

δ)  Για αποστολές εντός Θεσσαλονίκης, εφόσον η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί και επιβεβαιωθεί μέχρι τις 12:30 η παράδοση θα πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. 

ε) Για τις εκτός Θεσσαλονίκης αποστολές, εφόσον η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί και επιβεβαιωθεί μέχρι τις 12:30, η παράδοση θα πραγματοποιείται εντός 3 εργάσιμων ημερών. Σε απομακρυσμένες περιοχές ηπειρωτικής Ελλάδας, νησιά κ.λπ. η παράδοση μπορεί να φθάνει και τις 5 εργάσιμες μέρες.  Για την Κύπρο ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται μεταξύ 2-4 εργασίμων ημερών.

ζ) Σε κάθε περίπτωση, η παράδοση της παραγγελίας δεν θα υπερβαίνει τις 30 ημέρες, εκτός περιπτώσεων ανωτέρας βίας (απεργιών συγκοινωνιακών μέσων, κακοκαιριών κλπ). 

η) Ο καταναλωτής οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, αφού με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. 

θ) Σε περίπτωση φθαρμένου προϊόντος, προϊόντος το οποίο υπέστη βλάβη κατά τη μεταφορά ή παραλαβής λάθος προϊόντος, οφείλετε να ειδοποιήσετε γραπτώς τη Φαρμαπρό εντός 3 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Η Φαρμαπρό θα κάνει όλες τις εύλογες ενέργειες για την επίλυση του προβλήματος, στα πλαίσια που ορίζει ο Νόμος (Ν. 2251/1994).

ι) Εάν δεν παραλάβετε την παραγγελία σας μετά από την ειδοποίηση αποστολής και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η Φαρμαπρό επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο καταναλωτής θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη Φαρμαπρό με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο καταναλωτής την καταβολή του τιμήματος.

 

6. Παρακράτηση κυριότητας


α) Προϊόντα που τυχόν παραδόθηκαν σε σας χωρίς να έχουν εξοφληθεί ολικά ή μερικά, παραμένουν στην κυριότητα της Φαρμαπρό μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή εξόφληση του τιμήματος.

 

7. Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

 

α) Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την εξ’ αποστάσεως αγορά μη ελαττωματικών προϊόντων, αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας την παραγγελία σας ολόκληρη ή μέρος αυτής στην αρχική της κατάσταση.

β) Δε γίνονται δεκτά προς επιστροφή προϊόντα δίχως τη συσκευασία ή τα ταμπελάκια τους. Επίσης δε γίνοται δεκτά προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχει αλλοιωθεί η εργοστασιακή τους κατάσταση (πχ. λέκιασμα, τράβηγμα, σκίσιμο, απώλεια μέρους κτλ.).

γ) Η Φαρμαπρό προβαίνει σε εξονυχιστικούς ελέγχους προκειμένου να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα που παραλαμβάνετε είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση παραλαβής φθαρμένου προϊόντος (πλην εργοστασιακού ελαττώματος) η Φαρμαπρό διατηρεί το δικαίωμα να σας επιστρέψει μέρος του αντιτίμου, ανάλογο με τη ζημία που έχει υποστεί το προϊόν που επιστρέψατε.

δ) Προκειμένου να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ:

 

  1. Θα βρείτε το κουμπί με την ένδειξη “Αίτημα Επιστροφής” δίπλα από κάθε προϊόν που αγοράσατε με κάθε παραγγελία σας, κάτω από την ενότητα “Παραγγελίες” στη σελίδα του λογαριασμού σας.
  2. Μόλις επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, συμπληρώνετε τη φόρμα που σας εμφανίζεται κι εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τη δρομολόγηση της επιστροφής.
  3. Τα προϊόντα επιστρέφονται ΔΩΡΕΑΝ με συνεργαζόμενο μεταφορέα της Φαρμαπρό στη διεύθυνση: PharmaPro Ε.Ε. 3 χλμ Θεσσαλονίκης – Καλοχωρίου Τ.Θ. 291 Καλοχώρι 57009 .
  4. Για την επιστροφή των προϊόντων συσκευάστε τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία και ειδοποιήστε την υπηρεσία courier SPEEDEX για την παραλαβή του δέματος, χρησιμοποιώντας τον κωδικό SPEEDEX ΠΕ 178206 της Φαρμαπρό.

 

8.  Συνέπειες υπαναχώρησης

 

α) Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν μείωση της αξίας του εμπορεύματος, καθώς και τα τυχόν οφέλη που απορρέουν από αυτή την μείωση, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη διαχείριση του προϊόντος με τρόπο που εκφεύγει της συνηθισμένης εξέτασης των προϊόντων με τρόπο άλλο εκτός από εκείνον που είναι αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος.

β) Ως συνηθισμένη εξέταση και διαχείριση του προϊόντος προκειμένου για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να γινόταν με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.

γ) Προϊόν που επιστρέφεται με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη και όχι με εξωτερικό συνεργάτη μεταφοράς της Φαρμαπρό, επιστρέφεται με κίνδυνο του πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση βαρύνουν τον πελάτη. Ο καταναλωτής βαρύνεται με τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος (βλ. κατωτέρω στον παρόντα όρο, αριθμ.3), για την διαπίστωση της οποίας η PLAYBABY ρητώς επιφυλάσσεται μέχρι την παραλαβή από αυτή του επιστρεφόμενου εμπορεύματος. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας αυτού, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά με αυτόν. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.

δ) Το δικαίωμα υπαναχώρησης των διατάξεων του ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

  • Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα τρίτων, όπου μεταπωλούνται προϊόντα Playgro και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση, αλλά και δεν τελέστηκε από την Φαρμαπρό.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση, η θέση σε λειτουργία, η τοποθέτηση συστατικών μερών  πάνω στο προϊόν.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο καταναλωτής έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. δακτύλιοι οδοντοφυΐας).
  • Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, καθόσον ο καταναλωτής έχει αναγνωρίσει ήδη κατά την παραγγελία, ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εφόσον η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως.

 

ε)  Με την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στη Φαρμαπρό, ο καταναλωτής θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη Φαρμαπρό με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο καταναλωτής την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Η Φαρμαπρό θα επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση.

ζ) Η Φαρμαπρό δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων μέχρι να επιστραφεί το προϊόν σε αυτήν, όπωςκαι να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.). 

 

9. Ελαττωματικά Προϊόντα

 

α) Όλα μας τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση ασφάλειας και καλής λειτουργίας.  Για θέματα εργοστασιακού ελαττώματος μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα ώστε να επιλύσουμε το πρόβλημα.

β) Στην άνω περίπτωση, μπορείτε να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@playbaby.gr ή να μας στείλετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

γ) Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον καταναλωτή, η Φαρμαπρό επιφυλάσσεται ρητώς για την διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

δ) Μόλις ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό και η Φαρμαπρό μετά τον παραπάνω έλεγχο των τεχνικών διαπιστώσει την ύπαρξη ελαττώματος, το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται με καινούριο και ο καταναλωτής δεν επιβαρύνεται με καμία επιπλέον χρέωση.

ε) Εάν όμως ένα προϊόν δε φέρει εργοστασιακό ελάττωμα, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να συμφωνήσουμε:

  • Να σας επιστρέψουμε το προϊόν ως έχει, ή
  • Να κρατήσουμε το προϊόν και να σας επιστρέψουμε ολόκληρο το αντίτιμο ή μέρος αυτού, ανάλογα με τις φθορές που έχει υποστεί το προϊόν όσο βρισκόταν στην κυριότητά σας
  1. Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.

 

9. Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

 

Σας ενημερώνουμε, πως για τον σκοπό εκπλήρωσης των υποχρεώσεων μας από την συναλλαγή μας, συλλέγονται τα δεδομένα που μας δίνετε και τηρούνται αποκλειστικά για την εκπλήρωση αυτών των υποχρεώσεων, καθώς και για σκοπούς τήρησης των υποχρεώσεων που μας επιβάλλει ο νόμος (πχ έκδοση νόμιμων παραστατικών, υποβολή φορολογικών δηλώσεων κλπ). Τα δεδομένα αυτά δεν θα διαβιβάζονται σε μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη, εκτός των συνεργατών μας, οι υπηρεσίες των οποίων είναι απαραίτητες για την εκτέλεση της σύμβασης (πχ μεταφορείς, εταιρίες μηχανογραφικής υποστήριξης κλπ). Όλοι οι συνεργάτες μας έχουν δεσμευτεί εγγράφως για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων. Τυχόν δεδομένα πελάτη που υπάρχουν αποθηκευμένα σε επιστρεφόμενες συσκευές, θα διαγραφούν από τη Φαρμαπρό και δεν θα τύχουν περαιτέρω επεξεργασίας από εκείνη.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά σας δεδομένα, αλλά και τα δικαιώματα σας σχετικά με αυτά, δείτε την Πολιτική Απορρήτου

 

10. Τελικές διατάξεις

 

α) Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο.

β)  Για οποιαδήποτε διαφορά  μεταξύ της Φαρμαπρό και του καταναλωτή, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε επίσης, στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414.), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας. Επίσης, μπορείτε να απευθύνεστε στον Ευρωπαϊκό Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, στην σχετική πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

γ) Η προστασία των νόμων περί συμβάσεων που γίνονται από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι,  εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

δ) Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.