Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος που βρίσκεται στη διεύθυνση https://playbaby.gr, προσθέτοντας τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας και κατόπιν μεταβαίνοντας στο ηλεκτρονικό ταμείο όπου συμπληρώνεται τα απαιτούμενα στοιχεία και τον τρόπο πληρωμής.

Δε δεχόμαστε τηλεφωνικές παραγγελίες – μπορείτε όμως να καλέσετε την εξυπηρέτηση πελατών στο 9π.μ.-4μ.μ όλες τις εργάσιμες ημέρες σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια.

Τι τρόπους πληρωμής δέχεστε;
  • Με αντικαταβολή: Μπορείτε να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να πληρώσετε την ημέρα της παράδοσης στο χώρο σας. Η αντικαταβολή γίνεται μόνο με μετρητά και κοστίζει €1,50 επιπλέον των μεταφορικών.
  • Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα: Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες για τις παραγγελίες σας.
  • Με Paypal: Για να πληρώσετε μέσω Paypal πρέπει να διαθέτετε ήδη ενεργό λογαριασμό στην πλατφόρμα της Paypal με συνδεδεμένη την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα. Με την επιβεβαίωση της πληρωμής επιστρέφετε αυτόματα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Μπορείτε να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Τα στοιχεία των διαθέσιμων τραπεζικών λογαριασμών εμφανίζονται με την επιβεβαίωση της παραγγελίας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, για τη δική σας έγκαιρη εξυπηρέτηση παρακαλείστε να στείλετε την απόδειξη επιτυχούς μεταφοράς του αντιτίμου της παραγγελίας σας με email στο sales@playbaby.gr.

Με ποιον τρόπο θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Θα σας ενημερώσουμε σχετικά με τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων σας με την ολοκλήρωση της παραγγελία σας. Σε περίπτωση δυσπρόσιτων ή απομακρυσμένων περιοχών, ενδέχεται η αποστολή και παράδοση των προϊόντων σας να απαιτεί περισσότερο χρόνο.

Η αποστολή και παράδοση της παραγγελίας σας γίνεται με Courier και κοστίζει:

€1,50 για παραγγελίες έως €20

ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των €20

Η επεξεργασία των παραγγελιών που λαμβάνουμε πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 9π.μ. έως τις 4μ.μ.. Η επεξεργασία των παραγγελιών, που υποβάλλονται Σάββατο, Κυριακή ή σε αργίες πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη μέρα.

Τι γίνεται αν θέλω να επιστρέψω κάτι;

Έχετε το δικαιώμα να επιστρέψετε μέρος ή ολόκληρη την παραγγελία σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αν και εφόσον τα προϊόντα είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δε γίνονται δεκτά προς επιστροφή προϊόντα δίχως τη συσκευασία ή τα ταμπελάκια τους. Επίσης δε γίνοται δεκτά προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχει αλλοιωθεί η εργοστασιακή τους κατάσταση (πχ. λέκιασμα, τράβηγμα, σκίσιμο, απώλεια μέρους κτλ.).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ:

Θα βρείτε το κουμπί με την ένδειξη “Αίτημα Επιστροφής” δίπλα από κάθε προϊόν που αγοράσατε με κάθε παραγγελία σας, κάτω από την ενότητα “Παραγγελίες” στη σελίδα του λογαριασμού σας.

Μόλις επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, συμπληρώνετε τη φόρμα που σας εμφανίζεται κι εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τη δρομολόγηση της επιστροφής.

Μπορείτε να διαβάσετε την πολιτική επιστροφών εδώ.

Τι γίνεται σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος;

Όλα μας τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση ασφάλειας και καλής λειτουργίας.  Για θέματα ελαττώματος μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα ώστε να επιλύσουμε το πρόβλημα.

Μπορείτε να διαβάσετε την πολιτική επιστροφών εδώ.

0